Finbesök!

I söndags va det äntligen dax för Linda att komma upp igen, guuud så jag hade saknat henne. I 3 dagar fick jag ha henne här och det kändes precis som förr. Mycket hann vi med också bla filmmys med våran film (Djävulen bär Prada), vi bowlade, shoppade loss i Luleå (där jag och gubben bla hittade våra "maskeradkläder" inför lördagen). Det va 3 perfekta dagar med andra ord. Fast sen fick hon ju både mig och gubben fast i Wordfeud, vi som hade klarat oss så länge utan *suck* ;)

Tack för denna gång darling. Love you!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja vad kul! Vad heter du i wordfeud? Jag spelar ju också :)

2011-10-27 @ 21:11:21
Postat av: linda

Massa massa massa kärlek till dig!! <3

2011-10-27 @ 21:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0