Idag är en bättre dag

Idag vaknade jag runt 10 och kände mig totalt utvilad vilket jag verkligen hade hoppats på. Efter några minuters mys med Bosse så va vi redo att gå upp.

Idag är även en jätte fin dag med sol och värme precis som hösten ska vara, det va tom för varmt att ha jacka på sig.



Jag bestämde mig för en långis med Bosse och nu ligger han trött i soffan brevid mig. Gött!



Som alltid när det är fint väder så blir jag på städhumör så kanske man ska vara en duktig sambo och städa lite. Som varje vår och höst och speciellt när man har hund så måste det städas ofta. Jag ska även borsta Bosse för nu är det stora pälsbollar som flyger vilket blir bra material när gubben väl sätter i gång med sina vantar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0