Jag är sååå trött!

Inte har det vart mycket lugn i helgen inte. Jag har jobbat och det märks att jag inte haft jobbhelg på länge för jag är gubbtrött. Sen har jag sovit jätte dåligt de två sista nätterna. Det är inte kul.

Missa århundradets match i fredags också *mutter*.

Igår va vi med Simon och Rebecca på bio och såg smurfarna. Det va vi och några barnfamiljer men vi hade turen att det va tysta barn, tror vi hördes mest =) Den va iaf jätte skojig så se den.
Efteråt blev det middag och tyvärr hade dom sunkat ner min favvorätt men det fick gå ändå. Några kalla på det också, men det vart lugnt och städat för man skulle ju upp med tuppen dagen efter.
Tyvärr hamna vi ju mitt i matchen mellan SAIK och Frölunda. Jag blir irriterad och tillslut arg på riktigt när precis varje jävel måste prata om hur duktiga SAIK varit. Inte lätt att va i fiendeland, jag blir på dåligt humör då. (Ja det är livsviktigt).

Tackar iaf gubben min och Johanssons för en fin kväll. Nu tvätta och kanske en tupplur, kanske blir på bättre humör då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0