Lite bra och lite dåligt

Jag fick inget jobbsamtal idag så det va bara att sätta sig i bilen och åka iväg till förnedringsmötet hos stjärtis. Jag kan inte hjälpa det men jag tycker det är pinsamt att gå in genom dom dörrarna. Mötet skulle ta 2 timmar va det sagt men som tur va slapp vi halva tiden. Inte blev jag speciellt klokare för allt som sas är gammalt men jag fick mig några ordentliga skratt för med på mötet va 2 inte goa men sköna gubbar som va ganska less på systemet och satte den "stackars" stjärtförmedlaren på plats. Det va faktiskt liiiite värt att gå idag.

Eftersom jag hade skänkt en förmögenhet till parkeringsautomaten så kom jag på att varför inte använda den timmen till att kolla lånelöfte på banken? Det va givetvis ett hav av gamlingar där men jag hann precis. Jag blev dock inte klokare där heller för vi måste gemensamt gå till banken för ett gemensamt lånelöfte. Tid blev iaf bokad till nästa vecka så nästa steg är la att boka tid hos gubbens bank också för att se vem som har bäst löfte. Lite spännande.

Efter det åkte jag till Eson och hämta ut stötdämparna som gubben beställt till skotern. Jag hoppas det blir bra för jag blev jävligt fattig.

I eftermiddag ska jag på massage och jag hoppas verkligen att det är en bra och hårdhänt dam jag ska till. Imorse vakna jag upp jätte stel men det har som tur va blivit lite bättre. Både snälla Elin och Linda har erbjudit mig en omgång i helgen så efter allt detta så ska jag la ändå klara mig en stund? Linda kommer på söndag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0