Tisdag

Det har blivit en hel del jobb för mig den här månaden men idag är jag ledig. Vädret är åt helvete så jag och Bosse åkte in till stan för en chokladbit och en X-ray. Det va dock inte lika trevligt som jag hade hoppats på och krullhårs-regnet gjorde det inte bättre så vi åkte snabbt hem igen. Den lilla ansträngningen gjorde mig jätte ynklig, jag kände redan igår att jag inte va helt 100 så jag är väldigt tacksam för att va hemma och ledig idag.

Nästa månad blir en ganska bra lön för mig så vi hade tänkt lägga undan till hussparandet men vad är spara till hus när man kan köpa en stjärnkikare? Vi har båda länge velat ha en och efter allt som man har kunnat se på sista tiden så har vi blivit ännu mer sugna, så igår hitta och beställde vi en som vi tror blir perfekt för oss och till ett bra pris. Vi vet dock inte när den kommer men hoppas på snart för vi kan knappt vänta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0