Dagen efter

Tjejkvällen igår blev mycket lyckad och även om maten va lite sådär så va det inte mycket mer man kunde klaga på. Tack så mycket till er alla, vi får göra om det snart igen =)



När jag kom hem inatt så drog dramat igång. Jag möttes av en irriterad älskling som svor över Jesus och nu tog vi mod till oss och ringde störningsjouren som va snabba på att komma. Han spela ju på för fullt men vägrade öppna dörren när dom ringde på och vi hörde mycket väl in till oss hur dom hängde på ringklockan. Dom fick ge upp efter en stund och vi ringde igen och blev denna gången kopplad till polisen som dök upp 2 min efter det. Idioten öppna inte för dom heller och hade vid det laget hunnit stänga av musiken så dom for ganska fort dom också.
Efter det så har det faktiskt varit tyst här och efter 3 ungefär så har vi faktiskt fått sova. Jag hoppas vi slipper ringa i natt igen och att han kanske fatta nu? Men jag är mycket tveksam.. han fatta nog inte ens vad som hände inatt.

Kommentarer
Postat av: Magda

Hoppas verkligen att Jesus fattade. Minns själv när jag bodde på a-torp o då hade vi ett psyko till granne. Vi fick ringa polisen ett par gånger. Och så ska det inte vara!!!

2011-09-04 @ 22:29:35
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0