Dålig dag

Dagen fick ingen bra start när Jesus väckte mig runt 6 med något väldigt intressant tv-program för det va på högsta volym. Fan vad jag hatar den gubben. Det är inte många man kan säga det om men man blir aldrig sig själv när man inte får sova.

Sen börjar jag bli duktigt rastlös och jag har nu haft en 2 veckors ofrivillig "semester". Funderar på om man ska fixa till sitt CV och ge sig ut och finna lyckan? Fast det har ju inte gått så bra innan och jag trivs ju där jag vart nu. Vi får la se..

Gubben har 2 dubbelpass den här veckan och ska även idag hjälpa en kompis med en sak, så långa ensamma dagar i regn gör en inte på bättre humör precis. Jag borde åkt hem en sväng istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0