Fredag redan

För att inte ha haft så mycket att göra så har veckan ändå gått ganska fort, och det verkar som jag får va ledig resten av veckan också. Jag ska la inte klaga för jag har ju kunnat följa VM som jag tycker är kul att se på, ska kolla nu med.

Jag vakna tidigt idag som oftast när Jesus drar igång sina Halleluja-sånger så jag tog en tripp till stan för att köpa öronproppar. Både jag och gubben är så mesiga vad gäller att klaga, sen vet vi ju att Bosse kan leva om så det känns inte helt okej, inte än iaf men fortsätter det så här så blir det otrevligt. Det va gött att få beklaga sig lite till den snälla apotekstjejen iaf.

När jag va på stan så kännde jag att en riktigt otrevlig förkylning är på gång för allt börja rinna (trevligt eller hur?). Det kan dock bero på att jag är i en förnekelse och vägar bära långärmat trotts att det är 10+ ute som idag. När man släpper sommaren så blir det snart snö och även om jag smålängtar lite så är jag inte riktigt redo ännu. Men kanske att det kan bli en skoter till i vinter om vi inte finner vårt hus. Skulle va både + och -.

Imorron hoppas jag på en rinnfri lördag för då blir det middag och kalla på stan med tjejerna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0