Helgen..

I fredags följde jag med Stina och svärfar till Hjoggböle för en tur med båten på sjön. Det är fiskegaranti där och vi blev inte besvikna. Tror vi fick upp 11 abborrar och 3 gäddor och då har jag inte räknat med de 2 jättarna som Stina fick på kroken men som va för stora för att få upp. Det va en kul fisketur med massa kattkäk som resultat =)



Igår hade vi en liten fest här hemma med Stina och Wille och efter det blev det en tur på krogen. Jag lyckades dock aldrig vakna och efter 4 kaffe så gav jag upp och jag och gubben cykla hem igen. Börjar jag bli så gammal redan?? Kul hade vi iaf men det hade nog vart ännu bättre om man vart pigg. Vi stanna ju nästan till stängning iaf.

Sen har jag äntligen lyckats hitta mig ett par nya vinterskor också. Jag tror dom blir kanon i vinter men det är en liten chansning att köpa vita skor. Det är ju dock mer snö än slask här så det ska nog gå bra.



Idag är det söndag och även om det va lugnt igår så är jag gubbtrött, blir nog en tidig kväll. Idag åker även Stina hem vilket är tråkigt men vi har ju även haft mycket kul.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0