Inte GOmorron

Helvete vad jag hatar han!! Sen runt 2 inatt har Jesus vart igång och mina nya öronproppar är ju värdelösa, barnsaker funkar sällan bra. Jag förstår inte vad som har hänt för han har alltid varit så tyst och sen har det trappats upp till olidligt. Jag börjar bli rädd för honom och fantasin går till sektledare som planerar något hemskt. Eller kanske inte!? Gubben har iaf köpt lite stake och skrivit upp nummret till störningsjouren så det blir la till att ringa dom imorron *suck*. Vi vill ju egentligen inte börja klaga, tänk om dom klagar på Bosse? Men djur och barn ska va ett störningsmoment som man inte kan göra så mycket åt. Det här måste sluta väl för jag behöver sömn!!!

Jaja.. nu har jag fått klaga ur mig lite och vad gjorde det? Inte ett skit för morronhumör är förstört. Nu kaffe sen kalldusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0