Mån-Ons

I måndags kväll blev det häst och vagn med Elin och hennes Snoddas. Han är ju en jätte fin och duktig häst men han är ju såååå stoooooooooor att det dröjer en stund innan jag vågar kika fram. Tyvärr så regnade det ganska mycket men en liten tur hann vi med, jag körde tom vagnen en stund =)



Igår när jag skulle åka till jobbet så möttes jag av en hemsk upplevelse, dannebrogen satt fastklistrad bak på colten. Skyldig va tant Stina fast hon va iofs min första och enda misstänkta ;)
Gött att fått jobba lite också.



Idag har jag vart på stan med Stina och Marie och trotts att jag är fattig så blev det lite fynd. Jag köpte mig faktiskt en 20-tals hatt/mössa som va gööör snygg. Sen blev det givetvis fika också men inte ens kaffe kunde pigga upp min koma hjärna. Det är resultatet av en ganska somnlös natt.
Nu en tupplur efter min Redbull och ikväll blir det rödtjut med Stina och brottas med iTunes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0