Måndag och ny vecka

Ja nu va det några dagar sen sist men inget vettigt har hänt egentligen. Här om dagen när vi tog en promenad med Bosse för att kolla in och gå över den nya bron så såg vi en fladdermus. Den flög över våra huvuden fleta gånger men den ville inte fastna på bild tyvärr. Det va första gången jag såg en sån så det va lite kul.



Sen har jag äntligen fått köpt mig ett par rejäla höstkängor som jag är mycket nöjd med.



Igår va vi med Krille + sällskap och först bowlade och sen bio. Det va lite annorlunda men en mycket trevlig kväll. Jag sög dock på bowlingen och slog nog bottenrekord, fast dom andra va inte så mycket bättre heller. På bion såg vi Jägarna 2 och den va helt okej. Dialekten på vissa kan ju diskuteras men Stormare är för jävla bra. Nu ska ju filmen utspela sig mycket längre norr upp än vi bor men det va kul att se att alla "fördomar" som man kan ha mot norrland va med.. haha. Se värd.

Idag är det regn men jag tycker om att va ute med Bosse i regnet så det har vi nyss gjort. Ikväll ska jag till stallet med Elin och kanske att det blir häst och vagn, hoppas på det.

Annars så har jag fått glädjen av att snart få finbesök av Linda. Hon kommer upp om lite mer än en månad. Sen har vi ju redan finbesök här uppe också av Stina som kommit hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0