Regn och mer regn

Med allt detta regn så börjar jag känna mig som hemma hemma. Låter det vettigt?
Jag har nyss tagit en långis med Bosse för jag tycker som sagt om att va ute och gå i regnet, men Bosse va inte riktigt på humör idag och med vatten full av örat sitt så blev det en halvis ist.

Idag vakna jag ganska tidigt för som varje år har Skebo något projekt för att förbättra området och irritera skiten ur oss. Just nu gräver dom nästan precis utanför fönstret men varför har jag ännu inte listat ut. Det är ju bra att dom förfinar området men det blir nog nästa generation som för njuta av det.

Den här veckan har jag fått jobba lite och även om kroppen värker så känns det underbart. Idag fick jag en vilodag och imorron blir det dax igen =)

I eftermiddag ska vi ev åka och smygkolla på en ev drömkåk. Vi tror dock att vägen dit är på tok för lång och dålig men jag håller min tumme stenhårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0