Spännande

Idag ska dagen som vi alla här uppe har längtat efter va här.. rent vatten igen. Vi ska alltså inte behöva koka vattnet mer nu så för en stund sen drack jag ett kallt glas vatten från vår egna kran och håller tummen att det inte rinner ut igen =)

Inatt har vi fått sova och vi båda sa det i morse att det va länge sen vi sov så bra. Strax före 7 satte Jesus dock igång igen men det är ett framsteg så jag stoppa in öronproppar och orkade inte bry mig. Jag va ändå ganska utvilad då. Dock bäst för han att han bättrar sig nu annars blir det fler samtal och vi ska nu enligt råd från Stina skriva upp alla tider och dagar som han väsnas på och lämna in till hyresvärden om det inte blir bättre. Dom har makten!

Trevlig måndag!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ah vad härligt med vattnet!! :D Vi måste dock koka ett tag till, tror jag bor på fel sida av älven...



Låter som en riktigt härlig grabb, den där Jesus... Ni har inte övervägt att bussa några läderklädda motorcykelgubbar på honom? ;)

2011-09-05 @ 17:29:00
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Haha.. vi skulle kunna bussa en lejonflock på honom utan att han skulle fatta vad som hände. Han öppnar ju inte ens för polisen. Du får skynda dig att bli polis nu så får han bli ditt problem också ;)

2011-09-05 @ 18:17:53
Postat av: Elin

Jaa, jag är ju rädd att det mest är sånna jag kommer få jaga dom första åren!! ;) Hahaha

2011-09-05 @ 23:25:17
URL: http://storsvart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0