Visningen

Igår va vi på visning av huset som jag tjötat om, som tur va hade jag en snäll chef som lät mig sluta en timme tidigare så att vi bara blev lite sena. Det va 4 (tror jag) andra par där också som tittade och två verkade intreserade. Vi vet dock inte om vi fortfarande är det. Tomten va ju underbar även om det gick en väg i mitten och inne i huset va det jätte fint.. MEN bagarstugan va ganska förfallen men går att använda. Utehuset behöver en helt ny vägg innan snön kommer in och det behövs göras en ny bro och uppe veranda. Detta är ändå små fix som man kan leva med.. MEN det sas att ett nytt tak behövs pga all snö som vi fått det sista åren OCH ev nytt badrum. Mäklarn rådde att sätta in en duschkabin men alla som känner mig vet att jag inte kan leva utan badkar så ikket! Man behöver alltså kakla eller liknande för att få det att funka. Med tak och badrum drar det iväg lite och jag vet inte om det är värt det? Tomten va ju underbar och man kan bygga en stoooor hundgård men tänk om man hittar något liknande fast som är dyrare men som allt fix redan är fixat på? Fan så krångligt det blev..

Kommentarer
Postat av: Magda

Vad trist det var så mycket att fixa. Men huset måste vara billigt eller? Vårt hus var billigt och pga det så renoverar vi det precis som vi vill ha det!! För även de husen som vi kollade på som var dyrare hade oxå fel.

2011-09-29 @ 18:40:59
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0