Fortfarande sjukt

Det har varit dålig uppdatering pga att hur kul är det att läsa eller skriva om allt snor som har forsat ur mig. Om hur mina ögon varit svullna av tårar och att jag varit ett sjukt patetiskt monster? Nu fick jag sagt det iaf och jag har alltså inte ens kunnat sitta framför en dator på många dagar.

Idag åkte jag iaf iväg halvkrasslig till jobbet men jag blev så slut att jag fick stämpla ut 2 timmar tidigare. Jag har även ett pass imorron som verkade viktigare med närvaro så det blev hem och vila. Jag tänker nog ta helgen sen till att bli helt frisk på och efter det kommer ju Sarah =)

När jag tänker efter så är jag nog lite sjuk i huvudet också för nu när hockeyn är över så känner jag en stor saknad. Tur det är VM snart.

Lämning av Bosse är för övrigt ett stort lotteri numer. Idag gick det ej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0