Glad Påsk igen

Gårdagen gick ganska smärtfritt men va hysteriskt lång och tråkig. Det va bara en incident där jag tror att jag blivit ett hackobjekt. Allt är mitt fel och jag ska fixa det på en gång. Tur man byggt upp ett tålamod så man kan stå där och le och säga att jag fixar det. Synd på att inte alla häxor flög iväg över påsk.

Så då har "mensvärken" gått till final och som lovat ställde vi klockan imorse för att (håll i er) boka biljetter till final match 3. Vi ska bjuda med svärfar som inte fått sett en live match på länge, sen har vi gubben som aldrig sett en match i sitt vuxna liv och sen har vi mig som bara gärna vill se en match. Känns lite fel att sponsra SAIK dock men nu fick det bli så, och nej jag kommer inte att heja.

I eftermiddag är det äntligen våran tur att fira påsk.

Glad Påsk på riktigt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0