Konstigt och bra

Igår vakna jag efter 11 till strålande sol men med massa snöfall. Att jag sov så länge tillsammans med det konstiga vädret + att jag skulle iväg och jobba vid 2 gjorde dagen så märklig. Dessutom börjar jag undra om jag är överkänslig mot koffein och efter att gubben googlat om symptom så är jag nästan övertygad. Hur sjukt är inte det?!

Idag sov jag nästan lika länge och vaknade upp till strålande sol men inget snöfall och en ledig dag. Svärmor tog med mig och Bosse på 1.5 timmes promenad och han va jätte duktig. Det va en riktigt bra och trevlig promenad och när vi promenera över den nya bron stanna vi upp och bara njöt av våren. Jag behövde det här.

I lördags va vi på rockabilly fest (märkligt ord det där egentligen) och jag fick äntligen klätt ut/upp mig i min 50-tals klänning. Festen va helt okej men kanske inte riktigt för mig ändå. Jag trassla in mig i en kedja som avgränsa barområdet mot dansgolvet men mycket mer än så hände inte. Jag fick mig ett fult skrapsår.

Jag och chefen =)



Till veckan nu jobbar jag nästan varje dag men jag får fira påsk söndag och måndag ist. Gubben har äntligen tagit lite ledigt nu så jag är tacksam över att jag jobbar hyffsade tider så vi hinner få lite tid tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0