Min helg

Fredagen va lugn och skön och spenderades med en film i soffan. Jag, svärmor och Bosse hade på förmiddagen tagit en promenad på nästan 4 timmar med paus för gofika. Både jag och Bosse va då ganska snälla på kvällen.

Lördag förmiddag åker jag in till stan för att möta upp Marie för shopping och fika på stan. Jag fynda 2 nya tröjor men det va allt på min lista. Så typsikt att man inte får tag i allt när man väl har tid att gå runt där, men men jag ska va glad att jag inte kom hem tomhänt iaf. Det va en mycket trevlig tur.

Efter stan så möter jag upp gubben och svärfar i snöstormen för att vandra upp mot arenan och hockeyn. Jag hade ingen bra jacka och inga bra skor så jag blev genomblöt. Det va iaf kul att få se lite hockey även om det va en ganska händelselös match. Arenan är ganska liten vilket gjorde att man kom närmare spelarna på något sätt och det gav känsla. Vi hade även fått riktigt bra platser och tom gubben tyckte det va kul =) Det blev då även en bra kväll. Men ni kan va lugna jag har inte bytt sida, mitt hjärta kommer alltid att slå för Frölunda och inget annat.

Idag söndag har vi på morron städat vilket va väldigt behövligt och sen va det dax för mig att åka till jobbet. Det vart ett ganska tufft jobbpass för mig idag för jag är långt ifrån hundra. Jag har haft lite svårt att andas blandat med yr och skakis så nu blir det soffan med filten upp till öronen mendans något öga får se Brynäs ta guld??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0