Påskkärring

Imorse möttes jag av min söta mini chef som påskkärring och givetvis hade hon med sig attiraljer så även vi andra kunde bli söta. Det va kul och verkade va väldigt uppskattande av kunderna. Jag skippa dock sminket för att för en gångs skull hade jag orkat sätta på mig ett bättre ansikte. Och NEJ det blir ingen bild. Jag slutade tidigt idag och jag ville inte springa målad på stan. Jag va kanske tråkig ändå?

Här hemma ska vi fira påsk söndag och måndag ist för jag jobbar annars.

Vi har föresten en hemsk stank av död här hemma och det är varken jag eller gubben som skitigt för mycket utan Bosses märgben som stinker, och lilleskutt på hans bädd har fått en fin "solbränna" av torkat älgblod. Mumma.

Nu hockey. Tandvärk eller mensvärk? Vad blir det? En kall blir det iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0