Sjukt

Usch igår va ingen rolig bilfärd till jobbet, jag va rädd på riktigt. Jag va dum nog och körde ga E4:an som va allt annat än plogad och det enda jag mötte va bussar och lastbilar. Det va riktigt otäckt och när jag väl kom fram till jobbet va jag riktigt skakis. Tur jag va lite tidig så jag kunde sätta mig ner och känna lugnet. Anledningen till att jag blev tidig trotts en bilfärd i 50 km/tim va att Bosse för första gången på flera veckor gick att lämna. Pga snön tänkte jag va ute i god tid för att hinna lämna av Bosse på gubbens jobb om det skulle gå åt helvete men pannbiff och kolakaka gjorde susen =)

Jag har ju kännt mig lite kass och väldigt yr på sista och inatt bröt det äntligen får man la säga ut. Jag vakna upp gubbförkyld och med en riktigt ond hals. Jag har inte haft ont i halsen på många år och glömt hur besvärligt det faktiskt är. Idag är det riktigt gött väder ute så jag hade önskat att jag orkat ta Bosse på en långis men vi får nog nöja oss med soffläge idag. Jag blir så patetiskt ynklig när jag är sjuk.

Nästa vecka så har vi bokat in oss på en husvisning men det blir nog inget av det. Ryktet säger inget bra om huset men det återstår la att se. Vi har även spanat på ett annat hus som legat ute en stund så igår kväll åkte vi runt och spanade på dom. Tyvärr hade båda grannar väldigt nära men båda hade också gräns till mycket skog. Vi får nog åka och kika med mäklare iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0