Äntligen lite mysväder

Något som jag saknar från västkusten är ordentliga åskoväder och idag fick vi äntligen ett sådant. Idag har vi varit och fixat med huset och jag stod inne i våran inglasade altan och skrapa tapeter från vindsdörren när det slog till. Det va sååå mysigt. Blev dock lite halvt döv när de stora hagelbitarna slog ner i taket. Bosse brydde sig inte något mycket alls. Duktig vovve.
 
Annars så går det framåt med renoveringen. Jag har skrapat fönster och som sagt dörren idag, men jag hann aldrig färdigt. Helvete vad 2 lager av tapet kan sätta sig. Gubbarna har tapetserat i gången till min klädkammare så nu fattas där bara en vägg innan hyllor kan sättas upp. Har idag även pratat med våran säljare/hantverkare och det verkar som det kommer att hända en hel del i nästa vecka. Hoppas hoppas =)
 
En tripp till Ikea är nu även inbokad (vi har ju ca 25 mil att åka). Det blir väldigt välkommet iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0