Början till gammal varning?

Jag har nu efter mycket besvär bytt från Telenor till Telia. Jag va nog den enda här uppe som ens hade Telenor men jag hängde kvar ett bra tag. Anledningen till bytet är att så fort du kommer utanför stan så har du ingen mottagning vilket kan va bra att ha i sitt eget hus. Till detta nya abonnemang fick jag mig en ny telefon (HTC).. det är nu man märker att man inte riktigt hänger med längre. Den skulle va enkel och hade fått bra betyg men jag fattar fan inte mycket. Hur fan möblerar man om så sina appar och annat skit ligger där man vill? Hur fan synkar man med FB utan att få in alla sina vänner där i från i sin kontaktlista? Nu har jag tre av varje och jag tror det räcker med en. Alla vill jag ju inte ens ha. Jag har letat mig grå efter en förklaring och jag TROR allt står i den bruksanvisning jag hittat på nätet.. meeeen fattar jag? NEJ! Jag hoppas gubben som trotts ska va 7 månader yngre fortfarande har det i sig och kan hjälpa mig sen INNAN jag blir psyksjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0