Jag är kaos!

Just i detta nu när rörläggaren är i huset så har flytten börjat ta fart på allvar. Vi får leva med några dagars extrem kaos men jag mår fan inte bra utav det.
 
Min uppgift idag är att packa så mycket som möjligt så att gubbarna kan köra stora saker på fredag och att vi tar resten på lördag. Nu gör vi allt för att få flytta in i helgen trotts ett oklart gästrum, men jag antar att jag får leva med det i några dagar.
 
När gubben slutat jobbet ska vi åka till huset och måla mina hyllor till klädkammaren, sen är det bara att sätta upp skiten så är den klar. Mycket börjar faktiskt bli inflyttningsklart nu.
 
Är det något fel på mig att jag blir yr och mår illa när jag tänker på alla MÅSTEN? Då och då måste jag gå och lägga mig i ett bad för att "ladda om".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0