11:00. 20-. Strålande sol!

Idag är det som sagt 20- och strålande sol.



Det underbara med norrland är att det blir inget kaos för lite minusgrader. Visst fick jag ta på mig dubbelt så mycket kläder när jag va ute med Bosse men vi mötte lika många cyklister som vanligt (tyvärr va en av dom ett sopmongo men hon är ju för dum för att köra bil) och skolgården va full av ungar som spela fotboll. Bosse tyckte nog att det va på gränsen för då och då hoppa han runt på 3 tassar och va jätte söt och visst sved det i ansiktet på mig men inte ens alla näshåren frös utan kanske vart tredje bara. Det funkar ju =)

När gubben kommer hem vill han att vi ska lasta på skotern och köra iväg den till hans jobb så att den kanske kan fixas till helgen, eller iaf kollas igenom så man kan få köpt rätt delar. Lite galen tycker jag att han är men sen så är jag ju inte infödd här.

Fick ett brev från stjärtis idag där det stod att du är nu utskriven från oss eftersom vi är för korkade för att kunna hjälpa dig. Vi beklagar all smärta som vi orsakat dig och vet att du kommer att må bättre utan oss. Nu stod det ju givetvis inte så men det borde ha gjort det. Jag är nu iaf officiellt FRI!

Nu lite hushållssysslor vilket är riktigt behövligt. Ledig idag efter 3 långa arbetspass.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hahahaha :)

Det é nästan så att jag vill övertala dig att gå med i "stjärtis" igen. Kommer sakna alla roliga inlägg från när du har varit i kontakt med dom. Men kanske kan du få dig något nytt störningsmoment som man kan skratta åt :)

Puss & saknar dig <3

2012-02-02 @ 22:01:59
Postat av: Mig själv

Älskade Madde! Jag är rädd för att du inte behöver oroa dig, med min tur hamnar jag säkert där igen snart. Att hitta nya störningsmoment blir nog inte så svårt om jag känner mig själv.. haha. Love you!

2012-02-03 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0