Bosse Bosse Bosse..

Den senaste veckan har han varit omöjlig, en ny trotsålder eller? Han är iaf ganska billig just nu och speciellt efter idag.

Idag är jag ledig så jag tänkte passa på att göra lite ärenden. Jag tog med mig svärmor och vi åkte till Solbacken för att göra lite fynd. Jag letade efter en ny väst till Bosse då den han har nu har "krympt". Jag leta även efter en hink av något slag att ha hundmaten i då säckarna är så fula men jag hitta ingen. Tycker man ser sånna överallt annars men tydligen inte idag.

Tur han är söt iaf. Här i sin nya väst.



Efter djuraffären va vi tvungna att ta en promenad med han eftersom han va omöjlig men inte vart det någon rolig promenad. Han behöver ju en massa motion och vi har la vart lite slappa när det vart så kallt och jag fått jobba så mycket. Vi får nog skylla oss själva och hoppas på att kunna släppa han lös i helgen.

Vi tog även en tripp till Blomsterlandet där svärmor fick fynda. Guuud vad mycket fint dom har där, längtar tills vi hittat vårt hus då ska jag också shoppa loss där.



Kommentarer
Postat av: Elin

Ett tips (som kanske är lite smått bökigt iofs..), Ikea har jättebra backar med lock som vi brukar förvara hästfoder i, räcker till typ en 25kilos säck. Annars kanske Granngården har? :)

2012-02-16 @ 17:22:40
URL: http://www.storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Jag har inte gett upp ännu och ska kolla vidare i andra djuraffärer. Trodde ÖB eller Rusta va ett säkert kort men icket. Ikea är kul men för jävla långt bort ju. När skulle det öppna nere hos dig?

2012-02-16 @ 20:01:41
Postat av: Elin

När dom har byggt det... ;) Men du är ju välkommen innan dess också! :D haha

2012-02-16 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0