En inte helt okej tisdag..

Jag måste bara få sagt att jag slutar aldrig förvånas över hur elak människan är men ändå kan jag bli så chockad när rätt pucko dyker upp. Igår va en konstig dag. Men skit samma..

Idag är det tisdag och alla hjärtans dag, det är ingen dag som vi firar här hemma då jag tycker det är en ganska märklig dag så när jag blev erbjuden att jobba kvällen tacka jag givetvis ja. Just i detta nu undrar jag dock hur det ska gå då jag inte är helt bra men 4 timmar ska jag la ändå klara med vila imorron? Dock ringde chefen precis nyss och fråga om jag kunde komma imorron också. Suck.. jag kan verkligen inte tacka nej om inte toan måste sitta fastklistrad i arslet på mig så jag sa att det ska nog gå bra, om ni vill ha mig så här. Morrondagen får helt enkelt avgöra men det är även lite segt med 5 stängningar på rad.. MEEEN vad gör man?

Jaja.. trevlig alla hjärtans dag (eller nåt) mina kära.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Nu får du ta och komma hem, vi saknar dig hära :)Puss puss

2012-02-14 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0