En sån där dag..

Ibland har man sämre dagar än andra och idag är en sån dag. Vädret är underbart och solen borde göra mig glad men det gör den inte för den gör alla andra glad. Jag skulle vilja ta Bosse på en lång och skön promenad men jag kan inte det nu. Jag älskar det lilla trollet men denna period som han är i nu är fruktansvärd. Jag gör nog inte saken bättre när jag försöker undvika allt men nu är det så. Ringde mina underbara svärföräldrar om råd och om ett par timmar ska vi ge oss ut och leta efter bra plogade skogsvägar där jag senare kan ta bilen själv med han och avnjuta en fin promenad. Jag tror det kan bli bra.

När man inte är helt på topp så blir mycket annat sämre. Jag har en sån sjuk hemlängtan speciellt efter min lillasyster och gudson. Jag har pratat med henne nu mer än vanligt och jag vill vara med dom nu. Jag menar inte att jag skulle vilja flytta ner igen, drömmen är fortfarande att flytta så långt in i skogen som möjligt men när det dröjer så här länge mellan besöken så gör det ont i mig.

Jag förstår att sånt här inte bidrar med kul läsning men det hjälper att skriva av sig så nu fick det bli så här. Det är bara en dålig dag idag.

För övrigt så har det bara vart jobb hela helgen vilket inte innehåller så mycket mer, men bra pengar iaf. Om bara drömhuset kan dyka upp NU, NU skulle va ett kanon tillfälle.

Kommentarer
Postat av: Magda

Jag förstår att du längtar och saknar din familj. Du har gjort det bra som flyttat så långt ifrån dom. Jag ska hålla tummarna att du/ni kan åka ner snart! Hoppas du och Mattias finner ert drömhus =) Vart vill ni helst bo?! Kram

2012-02-29 @ 06:38:52
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Tack Magda. Så länge vi kommer in i skogen men inte alldeles för långt bort så är vi nöjda =) Fast kanske helst mot Skråm hållet.

2012-03-01 @ 21:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0