Fredag

Fredag och ledig men jag fick ställa in min promenad till stan idag då det är 25- ute, dock med strålande sol men vad hjälper det. När jag va ute med Bosse så svettades jag faktiskt med alla kläder på men det är ansiktet som får ta stryk trotts en stor halsduk enda upp till ögonen. Så att promenera in till stan förklädd till mumie va inget jag kände för idag.

Det blev inget skoterfix igår då gubben säger det smarta att vill man köra skoter i 20- ändå? Nä det kan allt få vänta så kanske vi kan fixa motorvärmare till Volvon ist för det är lite mer akut nu.

Ikväll ska vi hem till Jenny och Gustaf på födelsedagsfika, sånt är alltid trevligt.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och halvsova en stund. Jag är inte riktigt på bra humör idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0