Lördag

Jag har haft söndag hela morron så det va gött när jag väl fick in att det bara va lördag och ledigt! Vi gav oss av ganska tidigt mot Bure för att hämta sladdar och sedan mot stan eftersom jag inte fått kolla in reans rea ännu. Jag fynda ett par svarta Diesel byxor för 49:- och visst kommer allt Bosse hår synas men det va ändå värt det. Utnyttja även min födelsedags rabatt hos Bodyshop och där blev det en till handkräm vilket är väldigt behövligt när det är -30 ute.

Efter det bar det av mot gubbens jobb där han snabbt och ganska smärtfritt satte in motorvärmare till Volvon. Det va nog ännu mer behövligt. På vägen ditt hann vi få en snabb blick på galningarna som simma i älven. Dom hade skärt ut isen till en liten basäng och tokarna som simma fick sedan ett rep runt sig, brandkåren stod även på plats. Hade vart kul att testa ändå. Kul grej ju!

Nu är det soffhäng och eftersom man börjar bli gammal och vart igång hela dagen är vi nu trötta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0