Seeemlaaa..

Jag äter oftast bara en semla varje år och det är just den här dagen. Jag är egentligen inte så förtjust i denna bakelse men första halvan är så gooood. När jag ätit upp den andra halvan så räcker det faktiskt för det här året, det blir för mycket. Men den första halvan ser jag alltid framemot =)

Så idag är jag ledig och uttråkad så jag och Bosse tog Colten ut på lite ärenden. Trodde jag skulle va tvungen att skotta fram den men den stod och blänkte och starta på första försöket. Koret i taket blev att jag fick in tvåans växel på första försöket. Jag fick handlat våra semlor och även min söta gudsons födelsedagspresent (så nu vet du syrran att något snart kommer).

Det va när vi skulle åka hem igen som problemen börja. Bilen stod bara och tugga så jag fick till slut ringt gubben som gav mig råd att gasa samtidigt som du vrider om nyckeln och då starta den äntligen efter att ha skämt ut mig en stund. Jag fick dock hålla full gas hem för annars började den hacka. Jag hade tur som hann före alla andra bilar. Lite spänning i vardagen är la aldrig fel ^^.

Annars så har det inte hänt så mycket. Firade Tomas i helgen som blev the big 4 0, och igår fick jag en mysdag hemma med gubben som va sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0