Skoter idag

Ja vi valde verkligen rätt dag för att ge oss ut och köra skoter men eftersom jag knappt fått köra något ännu så ger man inte upp. Vi mötte upp Danne i Boviken för att sedan ta oss vidare mot Drängsmark/Frostkåge där vi skulle möta Krille, Kristin och Jörgen. Det va inte lätt att ta sig dit på bitvis sönderkörda leder och med en klass 2 varning. Det va vind i seglern ute på läggderna kan jag lova, fast där va nästan enda chansen att gasa på.
Vi fann varann iaf tillslut och hitta ett lite skjul att fika i innan det va dax att brumma hem igen. Tiden går så hysteriskt fort när man är ute. Tack alla för idag och tyvärr blev det inga kort, jag va glömsk.

Nyss vart det ett bad för att värma upp skotermusklerna, fast jag tror jag kommer klara mig ganska bra för det blev inga långa sträckor för mig idag. Jag tror gubben kommer få det värre för han är redan slut. Dock är han nu iväg för en träff med Claes och jag ska strax ha en träff med mysfilten i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0