Söndag

Förlåt jag vet, jag är hysteriskt tråkig just nu och det händer egentligen ingenting. Det är iofs både bra och dåligt. Det har vart mycket jobb den här veckan vilket är bra men jag missa tyvärr middagen i fredags. Men jag fick ju tjänat pengar i stället för "slösat".

Det har alltså inte hänt så mycket i helgen mer än jobb och ätit sig fet i soffan. Det är faktiskt inte så dumt som det låter när jag tänker efter. Jag hade dock jätte ont i ögonen i går igen och speciellt i det vänstra. Sen kom även en smärta som satte sig vid ögonfransarna där nere. Så jävla mystiskt det där. Jag har iaf smörjt in mig där med "Linda salva" och hoppas nu på det bästa. Gubben tjötar om att jag borde kolla upp det men innan han får iväg mig till en vitrockare så ska nog ögonen va halvvägs ute.

Idag vakna vi tidigt och passade på att göra en massa ärenden innan resten av befolkningen vaknade, och det blev munkar till frukost. Mumms i magen både ute och inne! Vi hade väl egentligen tänkt ta en tur med skotern nu när gubben vart bäst och lagat den. Det är perfekt väder med solsken och bara några få minusgrader och trotts en tumme som skriker efter gas så ställde vi in det. Vi är helt enkelt för slut och hoppas därför på bättre lycka nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0