Strålande fredag!

Idag vakna jag upp runt 8 tiden och va på ett riktigt gött humör. Det kan bero på Frölundas härliga vinst igår mot SAIK eller för att jag drömde att gubben och jag gifte oss. Det va bara vi och i vanliga kläder i någon byggnad. Precis som vi skulle vilja ha det på riktigt. Det va ett jäkla strul med vigselringar dock.

Efter mitt morron kaffe ringde jag till svärföräldrarna för en utbjudning i skogen. Idag är det underbart promenad väder så jag blev glad att dom ville hänga på. Vi åkte ut till Boviken och Bosse fick invigt sin nya väst. Vi va ute i nästan 90 min så nu ligger han utslagen.. äntligen! Tack för en underbar start på dagen, så här skulle varje dag vara.



Dock ringde chefen när vi nyss kommit dit och jag blev tvungen att tacka nej till jobb idag. Det känns inte helt okej men det fick tyvärr bli så idag.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Guuud vad härligt det ser ut :) Kram på dig!

2012-02-17 @ 13:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0