Min dag!

Jaha då har man blivit ett + äldre så nu är jag hela 25+++. Kanske börjar bli lite patetiskt att lägga på + men det låter ju så mycket bättre, men kanske att jag tar bort dom till nästa år. Annars så har det kännts som vilken dag som helst fast det va jäkligt gött med morron tårta och thaikäk till middag.



Idag har vi åkt till Umeå för att lämna av kära mor vid flyget. Jag får tacka så mycket för dessa fina dagar och jag saknar dig redan. Det har varit sååå kul att ha dig här.

Idag har vi även städat undan julen, det va änna dax känndes det som.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du blir nog aldrig äldre än 25 ju!! ;)

Men, resa Umeå utan att ge ifrån dig ett pip! Vi hade ju kunnat ordna med tårta och ballonger! ;)

2012-01-08 @ 22:39:02
URL: http://storsvart.blogspot.com
Postat av: Mig själv

Elin: Sorry det borde jag kanske gjort men tanken fanns bara på att komma hem och få mat. Nästa gång lovar jag, fast utan ballonger då ;P

2012-01-09 @ 13:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0