Söndag och ingen skoter..

Så vad har vi gjort den här helgen då? Jo vi har tillbringat den större tiden på gubbens jobb för att byta nya stötdämpare på skotern. Mig gjorde det inte så mycket för jag hade min sista del av Hungerspelen att läsa ut och dessutom ville jag ju att skotern skulle bli klar till idag.

Igår upptäcktes dock andra fel som gav oss körstopp och som kräver nya delar. Hurra.. jag som hade längtat efter att inte få köra skoter och nu får jag vänta minst en/två veckor till. Jag skulle aldrig ha köpt nya skoterkläder, det känndes som en förbannelse.

Medans gubben lasta av skotern från släpet så tyckte Bosse att det va lite väl obehagliga läten där bak så han intog säkerheten i framsätet ist. Söta troll!



Han blev dock mycket gladare efteråt när han insåg att vi faktiskt skulle busa i skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0