Torsdag kanske..

Både jag och gubben har haft fel dagar och idag är nog tyvärr inte fredag ändå. Jag tror jag vart inne i någon psykos och de senaste dagarna har jag inte lämnat sängen förrens runt 2 på dagen. Jag va nog bakis eller ännu värre fjortis sist det hände. Kanske jag inte mådde så bra ändå?

Sen igår kväll mår jag iaf bättre och min inbillningstumör har sjunkt ner till näsan, men hellre en rinnande clownnäsa än ögon för dom behöver man liksom mer.

Idag hade jag ögonen till ära tänkt gå på stan och kolla in rean på rean men fick ist ett samtal från svärmor som bjöd ut mig och Bosse på en promenad. Det känndes mer vettigt så med en hysteriskt jobbig Bosse blev det iaf en timmes promenad med trevligt tjöt. Efteråt blev det kaffe hemma hos oss.

Jag fick även ett samtal från chefen som bjöd mig mer och bättre timmar till mitt jobbpass imorron. Tack och bock för det, jag behöver alla timmar jag kan få nu när jag är FRI!!!

På lördag är det den årliga skotertävlingen på Vitberget och lite lessen i ögat är jag allt för vi missar detta. Förra året va vi ett helt gäng som brumma dit men iår blir det ist jobb + at vi har en trasig skoter. Bättre lycka nästa år?

Nu ska jag laga pizza tills gubben kommer hem. Inte för att det är så mycket och laga egentligen man slänger ju bara på all götta man vill ha. Åh nu börjar jag längta efter den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0