Ojdå!

Shit va längesen jag skrev nu. Va ju inte alls meningen men jag har varit så sjukt trött på sista. Kan bero på att jag igår eftermiddag avslutade en 7 dagars jobbvecka. Det va tufft men ändå inte lika tufft som jag trott.
 
Jag mötte igår upp gubben utanför Mio för tanken va att köpa en ny soffa nu när dom ändå har rea. Soffan kändes kanon och så är den svart vilket kan va en fördel när man har ett troll hemma. Men det roliga i kråksången är ju att när det är rea så finns inget hemma. Soffan kommer först in v.30. Hur fan tänkte dom där? Just den veckan är vi till fjälls också så vi måste vänta ytterligare... men det kan ju ändå va nog så bra eftersom... fortsättning kommer ;)
 
 
Nu måste jag skynda mig för jag blir strax upphämtad av Marie och Tomas, vi ska till Burträsk marknad och köpa många kilo jägarbit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0