Söndag

Så då har man varit duktig och jobbat idag trotts att jag skulle varit ledig. Självklart ställer man ju upp om man kan och söndagar är väldigt svåra att tacka nej till.
 
Jag har nyss packat lite inför våran mini semester till Kiruna som bär av imorron bitti. Vi har sagt länge nu att vi skulle åkt upp men det har inte blivit av förrens nu. Vi kommer att bo i en hotellstuga så att Bosse kan hänga med.
Gubben har ju bott där uppe när han va liten så för han blir det kul att få spana runt. Jag själv tycker bara det ska bli kul att få besöka Sveriges nordligaste stad. Det blir nog bra och framförallt skööönt.
 
För övrigt så håller gubbarna på i huset och idag började dom tapetseringen av vardagsrummet så nu vet vi att vi valde rätt tapeter. Den här gången blir det ljusa istället för mörka.
 
Sen har vi haft besök från Götet och det resulterade i en mycket trevlig whiskykväll.
 
Ha det gött. Det ska jag ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0