1 juni nu då

Kan la börja och berätta att huset som vi va på visning på i stort sett va drömkåken och precis som jag va rädd för så tyckte nog fler det, många fler. Det va nog en miljard folk där så chansen att just vi får huset är nog inte så stor. Vi lever nu på en liten gnutta hopp tills budgivningen startar.

Det har blivit väldigt lite jobb den här veckan så jag har inte haft så där jätte mycket och göra, fick lördagskvällen dock men för 3:e veckan i rad. Det är lite segt men man måste ju jobba.

Från jobbet så hade vi fått ihop ett lag på 5 pers som igår va med på Walk & Talk. Vet egentligen inte vad det går ut på men man samlas och promenerar sen 5 km runt Bureå och avslutar med fika och lite vinster. Det stora priset va en middag för hela gruppen och jag blev jätte förvånad men väldigt glad att just vi vann =) Det va faktiskt en trevlig kväll och kul när man får tjöta med sina kollegor mer privat.

Idag firar gubbens jobb 10 års jubileum så imorse körde jag honom till jobbet för dom har en fullspäckad dag av en massa grabbskoj. Har fått några sms och allt verkar va toppen. Jag har med andra ord hela dagen för mig själv. Lite långtråkigt men det är tur jag har Bosse och jag va förrut iväg och köpte kvällsgötta till oss.

Sen igår så flyttade gubbens bästa kompis Claes hem från Oslo. Hann bara som hastigast säga hej men det kommer ju fler dagar. Undrar dock hur mycket jag kommer få se av min gubbe nu bara.. haha.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0