Det var en fin helg den här

Jaha då sitter man här framför datorn och funderar på om det ska bli en kopp kaffe till. Jag börjar inte jobba förrens 14:15 och känner mig lite smått rastlös.

Midsommar helgen har iaf varit helt underbar och det har varit så skönt att ha fått vara ledig och njuta. Fint väder har vi haft så gott som hela helgen också. Äntligen.

På midsommarafton åkte vi ut till Burvik och en sjö med angränsning till havet. Där skulle vi fiska, grilla och bara njuta av lugnet. Att få en fisk i havet va omöjligt, även att få en fisk i en vad det verkade som död sjö. Det enda spännande som hände i fisk väg va att jag förlorade min silverdroppe till en misstänkt sten. Men det gjorde inte så mycket för dagen blev perfekt ändå. Tack mina älsklingar för det.

Svårt att klaga här =)



Bosse klagade inte heller. Han spenderade nästan hela tiden i vattnet.



Efter ca 6 timmar va vi ändå ganska nöjda och åkte hem för en välbehövlig dusch. Resten av kvällen spenderades med nån kall, nån whisky och yatzy med Claes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0