Ingen rubrik idag

Idag är det måndag och jag är ledig, fast egentligen inte. Jag hade ett hav av tvätt, ett berg av disk och ett moln av damm som jag va tvungen att åtgärda. Snar fixat iaf.

Idag är det även äntligen kjol väder men Bosse fick sig bara en kortis. Ikväll blir det nog en längre promenad med en kollega och hennes hund. Vi hoppas våra troll ska komma överrens.
Bosse är för övrig mycket bättre om inte helt frisk. Så svårt att helt veta. Gött iaf.

Den så kallade drömkåken såldes långt över vår budget precis som vi anade. Visst känndes det surt men det va ju väntat. Anledningen till att jag inte skrivit om "tipset" som vi fick är att allt just nu känns för bra för att vara sant. Jag vågar inte riktigt skrika ut den glädje som vi känner just nu. Jag vill ha det mesta klart innan jag kan berätta allt om vilken fruktansvärt tur vi kan ha haft. Men kan avslöja att det är ett helt nytt drömhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0