Nästan helg

Jag har inte fått jobba så mycket på sista men vi är ganska många vikarier nu och vissa ska skolas in igen inför sommaren så jag förstår ju men jag är rätt uttråkad.
Den här helgen skulle va den första på länge som jag va ledig så jag började så smått våga göra upp planer men så ringde chefen och ville ha in mig ikväll. Givetvis sa jag ja för jag behöver det här och jag va tacksam för att jag kunde börja senare så jag hinner göra lite. Jag har ju resten av helgen fri iaf.

Igår efter gubben slutat jobbet så åkte vi iväg för att fynda lite nya fiskedrag och det va inte lätt att välja bland alla men jag tror jag har hittat precis rätt för att få den största fisken fjällen har. Förhoppningsvis kan vi testa dom redan imorron men det beror ju helt på om väderguden kan bli snäll igen. Herregud vad det kan ösa ner, tror aldrig jag sett så mycket regn på så lång tid här uppe.



Nä nu är det dax att göra något av tiden innan det blir dax för jobb. Känns lite segt faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Spöket kommer äga i fjällen ;) :*

2012-07-03 @ 19:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0