Shopping

Den här lönen som kom trodde jag skulle bli den sämsta hittills eftersom jag inte hunnit jobba ihop så mycket. Tro jag blev förvånad när det visade sig bli den bästa månaden hittills ist. Tack för semesterersättningen =)

Tyckte jag hade gjort mig förtjänt av en shoppingtur på stan och så blev det idag.

Jag älskar när Carlings har rea för där gör jag ofta fynd. 50-70 %



Bodyshop hade ju också rea och där blir jag alltid fattig.
Hittade även en söt liten sommarväska.



Sen blev det underkläder och strumpor som va väl behövligt. Dock inte lätt att hitta vanliga strumpor den här tiden på året. Känns underbart att ha fått shoppat lite iaf. Jag är super nöjd. Jag har även börjat kolla runt efter en ny soffa. Har jag sagt tack till semesterersättningen innan? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0