Aaaah..

Då va jag precis hemkommen efter en skön aromamassage på Aqua Spa. Som vanligt hade jag så svårt att slappna av men mot slutet kunde jag nästan somna. Det va underbart skönt men jag hade önskat att hon hade gjort mer efter mina behov och inte efter något inprogramerat program. Nu har jag fått order att vila och dricka mycket vatten vilket jag ska göra, man blir ju helt slut efteråt. Tack min älskade gubbe för detta!

Jag såg föresten matchen igår och det va inte lika kul att se SAIK bli överkörda av AIK som jag trott. Jag skulle aldrig gå så långt att heja på något annat lag men måste man välja mellan mensvärk och tandvärk så tar jag nog mensvärken ändå.

Go natt för en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0