Bosse älskling..

Jag tog nog ut segern lite i förskott.. eller?! Han är lugnare, även dagen efter att han har fått springa men han är fortfarande skällig hemma. Måste bero på något annat eller är han bara vaktig? Det ska man la kanske inte klaga på för bättre inbrottslarm finns inte. Det kommer nog kännas mer som en trygghet när vi väl hittat vårt hus. Jaja..

Idag har vi åkt ut till skogen igen, vi har hittat en perfekt skoterled att gå på och det tar ungefär en timme. Idag "mötte" vi dock 3 skotrar fast på leden brevid. Bosse brydde sig inte så mycket men jag tog fast han en stund för säkerhets skull. Tur att dom hörs.
När vi åkte hem märkte jag att han hade blött från sporren på höger framtass. Jag får hålla lite koll där idag så det inte är något allvarligt för då måste vi åka in. De är ganska ivägen dom där klorna men det är inte första gången han skadats sig på dom och det har inte varit så märkvärdigt innan. Håller tummen.

Så till hockeyn.. vilket jäkla skeetmatch det blev igår då. Från tredje plats till femte. Nog hade jag trott att vi skulle få Brynäs ändå.. men ändå.. Ska bli riktigt spännande nu att få va med och slåss i år iaf. Jag hoppas verkligen på en final med SAIK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0