Då va det fredag..

Inatt fick jag äntligen en ganska bra sömn men vi har svettats som grisar båda två, gubben kände sig inte heller helt ok igår kväll men bättre nu. Jag är också bättre men ett snabbt ärende på stan tog alla mina krafter.

Vi har haft + grader nu i några dar vilket har resulterat i en isgata och inte har dom vart snabba på att sanda där folk med hundar brukar gå. Som tur va tog jag på Bosse haltin men jag skulle nog behövt broddarna också. Vi fick smyga fram och Bosse va faktiskt duktig. Det är som att han lärt sig att när haltin är på är det ingen idé att ens försöka dra, om man inte ser sina farföräldrar då.

Igår köpte gubben hem B&J till mig vilket är en liten fördel med att va sjuk. Jag får även ett sjukt begär av att kolla skräckfilm när jag är dålig så det har fått vara min underhållning. Nu filt i soffan.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0