JA.. jag hade fel!

Jag känner nästan att jag får be om ursäkt för mitt tidigare inlägg men hoppet hade nästan övergivit mig. "Bara" 2 vinster kvar nu så är vi med i spelet igen. Omöjligt? Hmm.. kanske men hoppet är tillbaka för en dag iaf =)

Idag är jag ledig men blev väckt ganska tidigt av att mobilen ringde. Det va en karl med en långt upp-och långt in i skogarna-norrländska som ville tala om att nu är han i stan och skulle leverera min cykel som min kära mor och gubbe har skickat upp till mig. Han kunde ju tyvärr inte köra in här men i eftermiddag ska vi åka och hämta hem den från lastbilsstation. Snart behöver jag inte längre cykla runt på den cykel som jag själv satt i barnsadel bakom. Tack kära mor =)

Snart min nya skönhet.



Runt elva i förmiddags åkte jag och Bosse med svärföräldrarna för en tur i skogen. Vi kunde gå i Hjoggböle idag vilket va trevligt med lite omväxling och det är så mycket finare där ute. Bosse fick givetvis lukt på något som han satte efter idag också. Vi lurar på om det kan ha vart räven? Just nu ligger han iaf helt slut under sängen.

I julas fick jag ett presentkort av gubben på Aqua Spa som jag först nu har ringt och bokat in mig hos. Eftersom jag inte vet om eller när jag jobbar nästa vecka så fick jag ta mig en chansning och det ska bli sååå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0