Regn..

Idag regnar det äntligen. Det låter kanske sjukt men jag har saknat regn, jag tycker det är mysigt och det regnar alldeles för sällan här uppe. Svärmor bjöd ut mig och Bosse på en långis och det va för mig perfekt promenad väder. Kanske lite väl mycket folk och hundar ute men Bosse skötte sig perfekt och fick då massa godis och beröm.

Ikväll drar semifinalerna igång och det är med sorg i mitt Frölunda hjärta. SAIK möter AIK och av principskäl vill jag inte att AIK ska vinna men av "överlägsenhet" vill jag heller inte att SAIK ska vinna. Kattpiss eller hästskit? Det får nog kvitta men ska ändå bli lite små kul att följa.



Till min familj: Jag älskar och saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0