Sjuk och ynklig

Shit vilka magsmärtor jag hade i natt. Jag hade "gnällt" så mycket att jag hade väckt gubben som ruska om mig och fråga vad som händer. Jag knapra lite piller och lyckades somna om iaf.

När jag vakna så mådde jag bättre och åkte iväg med svärföräldrarna till skogen för att släppa Bosse. Jag ska försöka göra det varje dag som jag är ledig nu, så kanske man kan få en lugnare hund. Det va iaf tuffare att promenera än jag trodde trotts ett uppkört skoterspår och jag blev riktigt yr.

På vägen hem ringer chefen och jag fick lov att svika han angående i helgen. Känns inget kul alls speciellt inte efter igår när jag fick lite beröm för att jag oftast ställer upp. Trotts detta va han snäll och gav mig tider för nästa vecka och riktigt bra tider dessutom. Gött när man inte bara får stängning. Nu ska jag ta helgen till att vila för jag blir så hysteriskt ynklig bara jag har lite feber.

När chefen ringde så kunde jag först inte svara för jag körde just igenom stan så när jag parkerat och ringde upp så fråga han mig om jag vart i skogen. Han vet vart jag håller hus =) Det pinsamma va bara att jag fick be han upprepa tider flera gånger för hjärnan snurra runt någon helt annanstans.

Nu ett bad och kanske sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0